Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας: Ερευνητικές μέθοδοι, τεχνικές και εργαλεία – Κασιμάτη Κατερίνα, Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε Η Εσωτερική Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας εξ επόψεως δεοντολογίας_Γ.Τσίτας Η Ετεροπαρατήρηση διδασκαλίας ως στοιχείο Φρόνησης του Εκπαιδευτικού: μία οικεία πρακτική ή ένα ανομολόγητο φόβητρο κατά την εσωτερική αξιολόγηση; Δρ Φερεσίδη Καλλιόπη Η εφαρµογή της αυτοαξιολόγησης των σχολικών µονάδων στην Ελλάδα: προκλήσεις, προτεραιότητες και ευκαιρίες στη σύγχρονη ιστορική συγκυρία – Δρ Κολυμπάρη Τάνια Συγκριτική εικόνα της Επαγγελματικής Ικανοποίησης των εκπαιδευτικών σε τρεις κατηγορίες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΓΕΛ, Γυμνάσια, ΕΠΑΛ) στην Ελλάδα – Δρ Καρναβάς Βασίλης, Εκπαιδευτικός, Ερευνητής Category: Ανακοινώσεις03/04/2022Post navigationΠροηγούμενοPrevious post:Πρόγραμμα Ημερίδας «Εσωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Σχεδιασμός δράσεων και αποτίμηση λειτουργιών»ΕπόμενοNext post:Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»Σχετικές ΑναρτήσειςΤεύχος 8, τόμος ΙΙΙ – 202412/01/2025Τεύχος 8, τόμος ΙΙ – 202412/01/2025Τεύχος 8, τόμος Ι – 202412/01/2025Παράταση για την υποβολή εργασιών 15/09/202430/08/2024ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗΣ28/06/20243ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο: Πρόγραμμα – Βιβλίο Περιλήψεων28/06/2024